11 Ocak 2014 Cumartesi

Alix Avien 238 & Flormar Miracle Colors U04


Uzun zaman sonra buralarda paylaşılan oje kombinasyonu Alix Avien ve Flormar'dan geliyor.

Alix Avien'in bu ojesini çok seviyorum. Şimdiye kadar hep tek başına kullanmıştım. Koyu yeşil taban üzerine mavimsi yeşil ışıltıları var. Tırnakta şişede durduğundan biraz daha açık renk duruyor, bu da benim için ekstra sevme nedeni. Yeşilliği daha belli oluyor.

Yalnız benim bir kötü huyum var ki, nispeten düz renkli ojeler sürdüğümde, üstlerine başka bir oje sürünce nasıl görünecek merakımdan kurtulamıyorum. Dün de öyle oldu. Avix Avien'in üzerine Flormar eklendi.

Flormar'ın Miracle Colors serisinden U04, bronzumsu altın ışıltılı, şeffaf bir oje. Tek başına sürülmesi benim açımdan mümkün değil ama koyu renk ojelerin üzerine sürüldüğünde çok güzel efektler ortaya çıkartabiliyor. Maalesef Flormar bu seriyi artık üretmiyor sanırım, uzun zamandır hiçbir yerde görmüyorum. Bana kalırsa Flormar'ın en büyük hatalarından biri Miracle Colors serisini kaldırmak. Çok güzel renkler vardı aralarında. Şimdilik tek tesellim, tüm koleksiyonun bende mevcut olması. Yine de ilave renklerle bu seriyi geri getirseler daha güzel olur tabi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder