1 Eylül 2013 Pazar

Flormar - Black Dot BD04


İki gün üst üste mavi oldu ama en azından tonları ve tarzları çok farklı diyerek kendimi avutmak istiyorum müsaadenizle.

Bugünkü konuğumuz Flormar'ın Black Dot serisinden, numarası BD04. Bu seri için Flormar'a teşekkürlerimi sunuyorum, zira Illamasqua'nın buna benzer bir serisi var, bloglarda bakıp iç geçiriyordum. Malum, kendisi pahalı bir marka. Ben "ama yine de alacağım galiba" diye Amerika'ya gidip gelecek birilerini beklerken Flormar bu seriyi çıkarttı sağolsun. Ben de tamamını aldım. Ya da en azından o an öyle sandım. Bir de pembelisi ve morumsusu varmış o anda benim alışveriş yaptığım tezgahta olmayan. İki eksikle kadromuz fotodaki gibi.

Tarife gelirsek; renge mavi dedim ama çok parlak ve net bir mavi de değil bu. Biraz gri tonlu denebilir. İçinde de, büyük altıgen ve küçük yuvarlak olmak üzere siyah simler var. Ojenin kendisi biraz şeffaf, ki bu aradan simlerin görünebilmesi ve tırnakta derinlik hissi yaratabilmesi için gerekli. Ben bugün üç kat sürdüm ama gerçekten ince üç kat. Fazla kat olunca simlerdeki derinlik hissinin daha belirgin, daha güzel olduğunu düşünüyorum. En üstte iki kat Poshe Top Coat var. Tek katı kuruttu ama pürüzsüzleştirme konusunda bana mısın demedi, ikinciyi de sürdüm.

Flormar'ın satıldığı yerleri listelemeye gerek yok herhalde :) Teşekkür ediyorum kendilerine, son zamanlarda çıkarttıkları harika koleksiyonlar için (sadece bu yaz altı koleksiyon çıkarttılar yanlış bilmiyorsam).

1 yorum:

  1. çok güzelmiş bu ya. laciverdimsi olsa galaksi hissi verirmiş.

    YanıtlaSil