5 Eylül 2013 Perşembe

I❤NP - Pumpkinhead


Simli ojeler ile ilgili şöyle bir takıntım var: Altına başka bir renk oje sürmen gerekiyorsa, o süreceğin renk simi gölgede bırakmayacak ve karışık renkte bir simli oje söz konusuysa da simlerden hiçbiri "görünmez" olmayacak. Yani içinde siyah simler de olan bir oje siyah/lacivert tabana sürülmez bence. Ya da rengarenk simli bir oje parlak pembe ojenin üzerine sürülmez. Yazık. Caanım simi heba ediyorsun :)

Bu girizgahtan sonra, fotoğraftaki durumu açıklayayım. Tırnaklarımda görülen simli oje, I❤NP markasına ait, ismi de Pumpkinhead. En sevdiğim simli ojelerimden bir tanesi. Salı günü, hazır havalar da artık soğumaya başlamışken, turuncu yeşil simleriyle bence sonbahara pek uygun olan bu ojeyi süreyim istedim.

Ama gelgelelim daha önce bu ojenin altına sürdüğüm Essence'ın ojesini bulamadım (fotoğraflarda en açık olan taban rengi). Ben de başka hangi renkle güzel durur acaba diyerek denemelere giriştim. Diğer iki taban rengi oje de Pastel'e ait, açık renk 75, koyu renk de 102 numara. İki oje de çok güzel, sürülümleri pek rahat, tek başlarına görüntüleri de çok başarılı. Ama bence bu simli ojenin hakkını veremediler. 75 numara olan kahverengi, simli ojenin içinde bulunan üç renk simi de gösteriyor, ama nedense simler yeterince dikkat çekemiyorlar. Yeterince vurucu değil bana göre. 102 numara ise özellikle turuncuları çok güzel ön plana çıkarttı, o açıdan beğendim, ama bu sefer de siyah simler görünmez oldu. Yani o da tam istediğimi veremedi.

Kısacası bence bu ojenin altına en güzel yakışan renk, o bulamadığım Essence markasına ait ojeydi. Kendisini nerelere koydum, niye bulamıyorum bilmiyorum. Haliyle adını yazma şansım da yok :) Bulamazsam yeniden temin etmem gerek kendisini.

I❤NP markası, Etsy üzerinden satış yapan indie bir marka, tüm ojeler el üretimi. Ben bu ojeyle birlikte iki tanesini daha geçen seneki Halloween koleksiyonundan sipariş vermiştim. Türkiye'ye gönderim yapıyorlar. Gümrükten geçip geçmemesi ise biraz şans işi açıkçası. Kozmetik yasağı malumunuz. Ben riske girip denedim, sorunsuz geçtiler neyse ki :)

P.S. Essence ile olan foto aylar önce telefonla çektiğim bir foto. Pastel 75 numaralı foto sol elime, 102 numaralı foto ise sağ elime ait. Evet, iki elim birbirinden farklı geziyorum üç gündür :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder